Klantenservice

Ennatuurlijk verzorgt namens de gemeente Eindhoven de facturering en klantenservice voor gebruikers van het gemeentelijk warmtenetwerk.

Voor alle (financiële) vragen of klachten neem je tijdens kantooruren contact op met onze klantenservice. Je bereikt ons via telefoonnummer 085 273 45 00 of klantenservice@warmte-eindhoven.nl.

Voor het melden van storingen kun je 7 x 24 uur contact opnemen met de storingsdesk via telefoonnummer 085 273 45 45.

Storingsinformatie vind je op de pagina storingen, uiteraard kan de klantenservice je hierover ook informeren.

Contact

Klantenservice
Onze klantenservice staat voor u klaar op maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.

Storingsdesk
Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.

Storingsdesk
Openingstijden klantenservice

Wij zijn bereikbaar van ma t/m vr van 8.30 tot 17.00 uur.

Waar vind ik storingsinformatie?

Je vindt de storingsinformatie op de pagina storingen.

Waar vind ik antwoorden op de veel gestelde vragen?

Antwoorden op veel gestelde vragen vind je op de pagina veelgestelde vragen

Wat is Mijn Warmte?

Mijn Warmte is het online klantenportal van Warmte-Eindhoven. Je kunt er terecht voor jouw persoonlijke gegevens, zoals een overzicht van de producten die je afneemt, tarieven daarvan, persoonsgegevens, facturen, verhuizingen, etc.

Ik wil me aanmelden op Mijn Warmte

Opmerking: Je kunt je aanmelden op Mijn Warmte als jouw woning aangesloten is op het warmtenet van de gemeente Eindhoven.

Contact

Actuele storingen

Bekijk op onze storingspagina of er op dit moment een storing is op jouw postcode.

© Copyright 2017 Warmtenet Eindhoven