Ennatuurlijk verzorgt namens de gemeente Eindhoven de facturering en klantenservice voor gebruikers van het gemeentelijk warmtenetwerk.
Voor alle (financiële) vragen of klachten neem je tijdens kantooruren contact op met onze klantenservice. Je bereikt ons via telefoonnummer 085 273 45 00 of klantenservice@warmte-eindhoven.nl.
Voor het melden van storingen kun je 7 x 24 uur contact opnemen met de storingsdesk via telefoonnummer 085 273 45 45.
Storingsinformatie vind je op de pagina storingen, uiteraard kan de klantenservice je hierover ook informeren.
E-mailadres: klantenservice@warmte-eindhoven.nl
Telefoonnummer: 085 273 45 00
Telefoonnummer: 085 – 273 45 45
Wij zijn bereikbaar van ma t/m vr van 8.30 tot 17.00 uur.
Je vindt de storingsinformatie op de pagina storingen.
Antwoorden op veel gestelde vragen vind je op de pagina veelgestelde vragen
Mijn Warmte is het online klantenportal van Warmte-Eindhoven. Je kunt er terecht voor jouw persoonlijke gegevens, zoals een overzicht van de producten die je afneemt, tarieven daarvan, persoonsgegevens, facturen, verhuizingen, etc.
Opmerking: Je kunt je aanmelden op Mijn Warmte als jouw woning aangesloten is op het warmtenet van de gemeente Eindhoven.