Heb je een aansluiting op het warmtenetwerk van de gemeente (< 100KW) dan kun je via Mijn Warmte gemakkelijk online je zaken regelen en inzien. Op Mijn Warmte vind je informatie over:
Wil je liever rechtstreeks contact met de klantenservice? Bel dan 085 273 45 00 tijdens kantooruren.
Je kunt je aanmelden op Mijn Warmte als jouw woning aangesloten is op het warmtenet van de gemeente Eindhoven.
Kijk eens bij veelgestelde vragen of op Mijn Warmte. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op met de klantenservice. Wij zijn tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op 085 273 45 00.
Kijk eens bij de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zijn tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op 085 273 45 00.
Je kunt de algemene lever- en aansluitvoorwaarden downloaden onder downloads.
Als je een geschil hebt kun je terecht bij de onafhankelijke geschillencommissie energie.
In de Compensatie en terugbetalingsregeling vind je alle informatie over jouw rechten bij een niet gemelde, langdurige onderbreking van de warmtelevering.
Dit kun je doen op Mijn Warmte.
Via je persoonlijke account op Mijn Warmte geef je snel en eenvoudig je verhuizing door.
Aanmelden voor warmtelevering
Verhuis je naar een woning met een warmteaansluiting in Meerijk, Waterrijk of Landhof of Bosrijk? Meld je dan via Mijn Warmte bij ons aan. Het enige wat je vervolgens nog hoeft te doen, is de meterstand doorgeven op de dag van verhuizing. Daar herinneren wij jou aan.
Afmelden voor warmtelevering
Vertrek je uit een woning in Meerrijk, Waterrijk, Landhof of Bosrijk? Ook dan is het belangrijk dat je jouw verhuizing aan ons doorgeeft via Mijn Warmte, zodat je niet onnodig betaalt voor warmte of koude. Je krijgt op de dag voordat je vertrekt uit jouw woning een herinneringsmail voor het doorgeven van de definitieve meterstanden.
Aan de hand van een actuele meterstand kun je zien of jouw maandelijkse voorschot nog klopt. Wil je je voorschot aanpassen? Dit gaat eenvoudig via Mijn Warmte.
Je past bij Mijn Warmte zelf heel eenvoudig jouw persoonlijke gegevens zoals e-mailadres, telefoonnummer en wijze van betalen aan.
Is jouw levercapaciteit van warm tapwater onvoldoende? Dan kun je de standaardcapaciteit (CW-4) laten verhogen tot (CW-6). Hiervoor is een andere warmteset nodig. Neem contact op met de klantenservice (085 273 45 00, voor informatie over de mogelijkheden en de kosten.
De Autoriteit Consument en Markt (ACM) stelt jaarlijks de maximale tarieven voor warmte vast. Onze gebruikerstarieven zijn hierop gebaseerd. Je kunt hier het actuele tarievenblad downloaden of de actuele tarieven inzien via Mijn Warmte.
Op onze storingspagina kun je lezen wanneer wij het onderhoud verzorgen en wanneer je je eigen installateur moet bellen. De afleverset is van ons, de binneninstallatie is van de eigenaar van de woning. Voor huurwoningen is dat de verhuurder. Weet je zeker dat de storing in de installatie van ons zit? Bel dan ons storingsnummer: 085-2734545.
Vul jouw postcode in en controleer of jouw woning is aangesloten op het warmtenet.