Tekst

PARTICULIER

Heb je een aansluiting op het warmtenetwerk van de gemeente (< 100KW) dan kun je via Mijn Warmte gemakkelijk online je zaken regelen en inzien. Op Mijn Warmte vind je informatie over:

  • Verhuizingen
  • Tarieven
  • Verbruik en voorschot
  • Facturen
  • Jouw gegevens
Tekst

Wil je liever rechtstreeks contact met de klantenservice?

Bel dan 085 273 45 00 tijdens kantooruren.

Tekst

Veelgestelde vragen

Ik wil me aanmelden op Mijn Warmte

Je kunt je aanmelden op Mijn Warmte als jouw bedrijfspand aangesloten is op het warmtenet van de gemeente Eindhoven.

Ik heb een vraag rondom mijn warmtelevering

Kijk eens bij de veelgestelde vragen of op Mijn Warmte. Natuurlijk kun je ook contact opnemen met de klantenservice. Wij zijn tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op 085 273 45 00.

Ik heb een storing bij mijn warmtelevering

Kijk op onze storingspagina voor actuele storingen en de verwachte hersteltijd. Staat jouw storing er niet bij? Kijk dan eens bij de veelgestelde vragen Storingen. Kom je er niet uit? Meld je storing bij onze storingsdesk (24x7) via telefoonnummer 085 273 45 45.

Ik heb een klacht

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Meld dit dan bij de klantenservice. Wij zijn tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op 085 273 45 00. We zullen alles in het werk stellen om jouw vragen te beantwoorden en klachten snel op te lossen.

Ik heb een vraag over mijn voorschot of factuur

Kijk eens bij veelgestelde vragen of op Mijn Warmte. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op met de klantenservice. Wij zijn tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op 085 273 45 00.

Hoe regel ik een afsluiting van het warmtenet?

Alle informatie die je hiervoor nodig hebt vind je in “voorwaarden en procedure afsluiting warmtenet”

Ik heb een vraag over het gebruik van Mijn Warmte

Kijk eens bij de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zijn tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op 085 273 45 00. 

Waar kan ik de algemene lever- en aansluitvoorwaarden vinden?

Je kunt de algemene lever- en aansluitvoorwaarden downloaden onder downloads.

Wat moet ik doen bij een geschil?

Als je een geschil hebt kun je terecht bij de onafhankelijke geschillencommissie energie

Wat zijn mijn rechten bij een langdurige onderbreking van de warmtelevering?

In de  Compensatie en terugbetalingsregeling  vind je alle informatie over jouw rechten bij een niet gemelde, langdurige onderbreking van de warmtelevering.

Ik wil mijn gegevens aanpassen

Dit kun je doen op Mijn Warmte.

Ik ga verhuizen, wat moet ik doen?

Via je persoonlijke account op Mijn Warmte geef je snel en eenvoudig je verhuizing door.

Aanmelden voor warmtelevering
Verhuis je naar een woning met een warmteaansluiting in Meerijk, Waterrijk of Landhof of Bosrijk? Meld je dan via Mijn Warmte bij ons aan. Het enige wat je vervolgens nog hoeft te doen, is de meterstand doorgeven op de dag van verhuizing. Daar herinneren wij jou aan.

Afmelden voor warmtelevering
Vertrek je uit een woning in Meerrijk, Waterrijk, Landhof of Bosrijk? Ook dan is het belangrijk dat je jouw verhuizing aan ons doorgeeft via Mijn Warmte, zodat je niet onnodig betaalt voor warmte of koude. Je krijgt op de dag voordat je vertrekt uit jouw woning een herinneringsmail voor het doorgeven van de definitieve meterstanden.

Ik wil mijn voorschot aanpassen

Aan de hand van een actuele meterstand kun je zien of jouw maandelijkse voorschot nog klopt. Wil je je voorschot aanpassen? Dit gaat eenvoudig via Mijn Warmte.

Ik wil mijn gegevens wijzigen

Je past bij Mijn Warmte zelf heel eenvoudig jouw persoonlijke gegevens zoals e-mailadres, telefoonnummer en wijze van betalen aan.

Ik wil de levercapaciteit van warm tapwater wijzigen

Is jouw levercapaciteit van warm tapwater onvoldoende? Dan kun je de standaardcapaciteit (CW-4) laten verhogen tot (CW-6). Hiervoor is een andere warmteset nodig. Neem contact op met de klantenservice (085 273 45 00, voor informatie over de mogelijkheden en de kosten.

Wat betaal ik voor warmtelevering?

De Autoriteit Consument en Markt (ACM) stelt jaarlijks de maximale tarieven voor warmte vast. Onze gebruikerstarieven zijn hierop gebaseerd. Je kunt hier het actuele tarievenblad downloaden of de actuele tarieven inzien via Mijn Warmte.

Wie moet ik bellen bij een storing?

Op onze storingspagina kun je lezen wanneer wij het onderhoud verzorgen en wanneer je je eigen installateur moet bellen. De afleverset is van ons, de binneninstallatie is van de eigenaar van de woning. Voor huurwoningen is dat de verhuurder. Weet je zeker dat de storing in de installatie van ons zit? Bel dan ons storingsnummer: 085-2734545.